Frukost med smoothie

Idag var det andra morgonen jag vaknade upp i nya lägenheten, kroppen var full med energi och vad passade inte bättre än lite morgon promenad och en härlig smoothie frukost :)

Min frukost idag var:

2 st rågbullar med russin i, på dom hade jag isbergssallad, skinka, paprika och till detta hade jag en stor bärsmoothie.

Min bärsmoothie:

1 Banan
1dl Hallon
0,5 dl blåbär
0,5 dl lättmjölk
1 dl naturell youghurt.

Personligen tyckte jag att den blev lite klistrig i konsistensen, så man ska nog bara ha i en halv banan.

Någon som har något gott recept på smoothie?
image1


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vill ha mer recept

2008-05-19 @ 16:10:41
Postat av: angi

Hey sara! Fin blgg du har ! Så härliga recept du lagt in. Jag ska definitivt prova smörgåstårtan =) Mums! Ha de fint!

2008-05-24 @ 14:19:57
URL: http://aglca.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0