Välkommen till Sara Erikssons mat!

Jag är en tjej på snart 21 år som bor tillsammans med min sambo i Kumla. Jag älskar att stå i köket och laga mat, både till vardags och fest. Jag söker ofta efter nya ideer som jag kan använda mig utav och tänkte nu att det kanske är dags att jag börjar dela med mig utav mina recept och ideer.  Så här kommer jag att lägga ut recept och bilder och även dela med mig om mina små hemliga knep.

Jag hoppas att ni som läser kommer med synpunkter och ger även mig tips och ideer.

/Sara

Kommentarer
Postat av: Doris Eriksson

Hej Sara

Kul att du har en blogg,det var många bra recept och fina bilder. Jag ska testa bacon inlindade kycklingfileerna någon gång och smörgåstårtan den kände jag igen! Hälsningar Doris

2008-07-06 @ 13:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0